Kalendář událostí

Kontakt:
Kolej Švehlova
Slavíkova 22,
Praha 3, 130 00
+420 222726007 (vrátnice)
+420 222727115 (ubytování)
+420 222727384

 

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Odkaz na mapy.cz

Další záložka

Webové aplikace UK

(podávání ubyt. stipendií)

 

Koleje a menzy UK

(vše o kolejích)

 

Historie plateb

(aplikace s infem o platbách koleji)

 

Info o kufrárně

Obecné informace

 

Kufrárna je otevřená celoročně, vždy po předchozí domluvě. A v době nástupů a odchodů z koleje termínově. termíny jsou zveřejňovány na FB stránce Švehlovka.

Termín si lze domluvit na kufrarna(zavináč)googlegroups.com

 

Kufárnu najdete v 1. patře staré části koleje vedle posilovny. V případě nutnosti je kufrárna v letních měsících rozšířena o místnost Aerobiku.

!!! Pouze věci splňující řád Kufrárny budou uloženy, tuto sekci pročtěte pečlivě. !!!

 

Doba odubytování:přibližně 1.6. - 30.6.

Doba nástupů: přibližně 1.9. - 15.10.

 

Od 16.10. začíná platební období na zimní semestr. A věci které nebudou vyzvednuty do toho data budou automaticky pouze jednou prodlouženy bez předchozího upozornění.

 

 

Řád Kufrárny

 

Kdo ukládá?

   Věci do kufrárny může uložit správce kufrárny, který spolu s uložením provede záznam o uložení. Správci kufrárny se mění a jejich seznam by bylo časově náročné aktualizovat.

 

 Co potřebuji k tomu aby byly mé věci uloženy?

   Občanský průkaz, nebo jiný doklad totožnosti (NE kolejenku), podle kterého Vám budou věci opět vydány. V případě, že vám končí doba platnosti a budete průkaz měnit, je nutné tuto změnu nahlásit neprodleně správci kufrárny a nové číslo pod fotografii poslat e-mailem správci kufrárny. Při neshodě čísel nebudou věci vydány.

 

Co MUSÍ každá věc uložená v kufrárně obsahovat?

 Popisek, kde bude čitelně zapsáno:

  • Jméno a příjmení
  • Telefonní číslo
  • E-mailová adresa
  • Datum uložení v kufrárně
  • Předpokládáné datum vyzvednutí
  • V případě odjezdu na ERASMUS označte krabici napísem ERASMUS

   Bez těchto náležitostí vám nebudou věci uskladněny. Nepopsané věci, bez jediné zmínky o majiteli, je těžké identifikovat a určit jejich majitele.

 

Co MUSÍ splňovat věci, které dávám do kufrárny?

1) Krabice
  • musí být pevná (nesmí být roztrhaná, děravá,...)
  • musí být uzavřená, nebo pokud nemá víko, tak musí být jinak zabezpečená proti ztrátě obsahu (za ztrátu obsahu z otevřené krabice nenese kufrárna zodpovědnost)
2) Tašky
  • můžete ukládat jakékoliv igelitové tašky, které nejsou děravé a potrhané, či jinak zničené, aby z nich jejich obsah nemohl vypadnout
3) Kufry
  • můžou být i bez zámečku, nejsme aerolinky, nekoukáme co v nich máte
4) Velké igelitové pytle
  • opět nesmí být nijak poničené

 

Co NESMÍ vaše věci obsahovat!!

1) Látky hnijící a smrdící (jídlo, květiny, ..)

2) Látky co tečou a rozkládají se

3) Věci, které jsou příliž křehké a záleží vám na nich. Kapacita kufrárny je omezená a tak se věci dávají i na sebe. S tím musíte počítat a přizpůsobit tomu rozvrstvení vašich věcí.

 

Kdo vydává věci z kufrárny?

   Pouze správce Kufrárny, nebo jím pověřená osoba. A děje se tak buď v době termínů, které správce vypíše, nebo po předchozí e-mailové domluvě. Jiné způsoby vydávání nejsou povoleny.

 

Do kdy je možné si věci vyzvednout?

   Standardní doba, do které jsou přes prázdniny vaše věci uloženy, je první půlka října (pokud nebude uvedeno jinak) . To znamená do 15.10. včetně. Od 16.10. jsou věci automaticky prodlouženy, bez předchozího upozornění a pří výběru bude správa kufrárny účtovat další poplatek. Pokud ani po prodloužení nedojde k vyzvednutí vašich věcí, propadnou vaše věci kufrárně, a to bez předchozího upozornění.

 

Co když si nebudu moci vyzvednout své věci z kufrárny včas? Mohu někoho za sebe poslat?

   Pokud nestíháte do konce výpujční lhůty si vyzvednout věci, neprodleně napište správci kufrárny a dohodněte se s ním. Na e-maily si správa kufrárny vyhrazuje právo odpovědět do 30 dní.

   Pokud nemůžete přijít vy, můžete poslat za sebe někoho jiného. O dané osobě dáte vědět dopředu e-mailem s číslem OP. Pokud daná osoba přijde místo vás bez ohlášení, bude vědět co si vybírá a bude mít u sebe číslo vašeho OP, které se bude shodovat se záznamem vedeným správcem kufrárny, pak budou věci vydány bez průtahů.

   Pokud již dopředu víte, že vaše věci bude vyzvedávat někdo jiný, lze tuto skutečnost uvést na krabice (popř. jiné věci) a skutečnost oznámit při ukládání správci. Ten již pak dále číslo OP při výběru neřeší, pouze zkontroluje totožnost osoby, která věci vybírá, zda se shoduje s osobou uvedenou na krabici a věci vydá.

 

Kdy nebudou nikdy věci vydány/uloženy:

1) Pokud věci nesplňují podmínky pro uložení

2) Pokud žádáte v jiný termín, než vypsal správce

3) Pokud bez ohlášení se domáháte svých věcí

4) Pokud Váš verbální projev se dá označit za hrubý a nevhodný (o tom rozhoduje správce)

 

Komunikace:

Veškerá komunikace, ať písemná, nebo verbální (popřípadně jiná) musí být vedena vhodným a slušným způsobem. Jakékoliv nepřiměřené jednání bude KR vyhodnocovat a řešit.

Ceník:

Cena je stanovena na místě při ukládání. Proti ceně se nelze nikterak odvolat. Přibližný odhad je 40 Kč/banánová krabice/semestr či prázdniny a je dělán na základě rozměrnosti ukládané věci

Podpisem, nebo uložením svých věcí do prostor kufrárny souhlasíte s výše uvedenými podmínkami.